مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی

حبیب سامیر؛ محسن روشنیان رامین

دوره 6، شماره 21 ، مهر 1402، ، صفحه 124-145

https://doi.org/10.22054/jti.2024.77336.1423

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، مقایسه تاثیر روش بازی غیردیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان بمپور بود. روش‌این پژوهش شبه آزمایشی و طرح پژوهش از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری آن شامل کلیه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان بمپور به تعداد 50 نفر بود که به صوت تمام شماری ...  بیشتر

انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی

حسین شهسواری؛ محسن روشنیان رامین؛ ذبیح الله اللهی

دوره 5، شماره 18 ، دی 1401، ، صفحه 55-70

https://doi.org/10.22054/jti.2023.72443.1371

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی در انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش‌آموزان هنرستانی بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع علی مقایسه ای بود و جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان دختر و پسر هنرستان‌های شهر ایرانشهر به تعداد 2200 نفر بود. از بین این دانش‌آموزان 400 نفر به روش نمونه‌گیری در دسترس انتخاب شد. برای گردآوری ...  بیشتر